петак, 14. март 2014.

Stefan Javorac: Kod nas ne postoji niko ko može da se poredi sa JK!

Nakon duže pauze odlučili smo da objavimo jedan novi intervju. Ovaj put na naša pitanja odgovarao je još jedan veliki fan naše Dive. U pitanju je Stefan Javorac. 
A vi sad možete pročitati kako je on odgovorio na naša pitanja.


1. Kao fan Jelene Karleuše napiši nekoliko rečenica o sebi.
-  Pozdrav svima! Zovem se Stefan Javorac. Živim u Banja Luci i imam 17 godina.

2. Od kada slušas JK i zašto si odabrao baš da budeš njen fan?
- Jelenu sam zavoleo posle koncerta u Areni tj. od svoje 13.godine sam počeo da pratim sva dešavanja koja su vezana za nju! A da budem njen fan sam odlučio, kao sto sam vec rekao, onda kada sam pogledao koncert u Areni i kada sam shvatio da na ovoj estradi nema niko čiji bi rad, trud i kvalitet mogao da se uporedi sa njenim!

3. Omiljena pesma Jelene Karleuše?
- Skoro sve pesme obožavam, ali evo da izdvojim jednu koja je po meni najbolja u njenoj karijeri. 
A to je "Muskarac Koji Mrzi Zene''.

4. Postoji li neka pesma koja može da opiše tebe?
- U njenim baladama se uvek pronađem ali evo jedna koja mi je neopisivo draga. 
"Ko Ovu Dramu Rezira".

5. Postoji li nešto što JK treba da promeni u daljem radu?
- Naravno da postoji. 
Treba da ne daje obećanja koja neće ispuniti i da ne snima vise pesme kao što je "Ferrari", (ja tu pesmu obožavam, ali jednostavno nije u njenom fazonu).

6. U kojem periodu ti je Jelena bila najlepša?
- Ona je uvek prelepa, ali najlepša je bila u emisiji ''AMI G SHOW'' kada je bila promocija albuma DIVA.

7. Koji Jelenin koncert ti se više sviđa? Arena ili Ušće?
- Nažalost nisam bio u prilici da prisustvujem koncertu u Areni, ali sam pogledao DVD i bukvalno sam ostao bez daha. Na Ušću sam bio i puno je bolji zbog samog mesta gde je odrzan, ogromnog broja ljudi, zbog novih pesama, neverovatne scenske rasvete, itd...

8. Da li misliš da je JK dobar uzor mladima? Zašto?
- Ja mislim da jeste, jer ih ohrabruje da budu ono sto jesu, da se ni zbog koga ne menjaju, 
da prate svoje snove i da se ne obaziru na komentare i dobacivanja "zatucanih" malograđana!

9. Po čemu se Jelena razlikuje od ostalih?
- Bukvalno po svemu. Njeni koncerti, spotovi, pesme, itd. ne mogu se uporediti nisačijim sa naše estrade, a i šire. Ona održi koncert i o tome pišu svetski mediji i portali, a neko drugi sa naše estrade odrzi koncert i niko ni ne zna da je uopšte i bio. (smeh)

10. Zašto bi ljudi trebali da menjaju mišljenje o Jeleni Karleuši?
- Ona jeste malo umišljena i arogantna, ali to je sve opravdano (bar joj ja ne zamerim). Ljudi je ne vole zbog toga što govori stav tj. istinu koja njima ne odgovara. Onima koji je ne vole, savetujem da malo bolje razmisle o tome zbog čega je ne vole, da razbiju predrasude o njoj i da prestanu razmišljati o tome šta će neko reći ako čuje da ja ili bilo ko drugi voli JK ili ako samo voli da je sluša.

11. Kada bi imao priliku da budeš jedan dan sa Jelenom, kako bi to izgledalo?
- Volio bih da to bude u njenom prelijepom domu i da pričam sa njom o svemu. Da je pitam sve ono, čega se setim.





Нема коментара:

Постави коментар