недеља, 15. јун 2014.

Ekskluzivno: Pogledajte kako je izgledao ''Viva la Diva Show'' (VIDEO)

Godinu dana od...




Pop diva Jelena Karleuša je danas obeležila godišnjicu od održavanja spektakularnog koncerta
 "Viva La Diva" na beogradskom Ušću, a kojem je prisustvovalo 40.000 ljudi.

Jelena je danas, 15. juna, objavila snimak pesme "Moj Dragi" i najavila da će u toku leta publika imati prilike da vidi ceo koncert na televiziji Pink.

- Čestitam Vam 15.jun, VIVA LA DIVA DAN! Na današnji dan, pre tačno godinu dana, održala sam koncert na Ušću pred više od 40.000 najvatrenijih fanova. Kada pogledam snimke, vidim da smo zajedno napravili istoriju. I sada mi krenu suze od radosti. Hvala Vam za najlepši dan u mojoj karijeri i životu! Hvala i onima koji su poslednjih godinu dana bez dokaza pisali neistine o ovom spektaklu. Sve sam im oprostila. Mržnja i ljudska glupost se zaboravljaju, a snimci traju zauvek! Za sve one koji nisu bili, za sve one koji su bili a žele da pogledaju opet, za sve one koji su poverovali medijskim lažima o ovom koncertu, RTV Pink će u narednom periodu ekskluzivno objaviti snimak celog koncerta VIVA LA DIVA! Jer čitav Balkan zaslužuje da vidi ono o čemu se bez prestanka pisalo godinu dana!
 Za početak, do tačnog datuma emitovanja, poklanjam vam snimak pesme "Moj dragi". Uživajte i još jednom, čestitam svima VIVA LA DIVA DAN! - napisala je Jelena na Facebook-u.

Pogledajte video zapis i shvatićete zašto se toliko pričalo o ovom koncertu.


www.facebook.com/jkdiva

Нема коментара:

Постави коментар