недеља, 12. јануар 2014.

Nikola Stjepović: Jelena bi trebala graditi karijeru na zapadu!!

U četvrtom intervju-u možete pročitati šta je Nikola odgovorio na naša pitanja. Mi se nadamo da će vam se svideti kao i prethodna tri. Uskoro još novosti i iznenađenja!! 


1. Kao fan Jelene Karleuše napisi nekoliko rečenica o sebi.
- Zovem se Nikola Stjepović. Živim u Užicu. Rođen sam 1996. godine.Idem u srednju frizersku školu u Užicu. Od nedavno sam maneken modne agencije ''Selekt'' iz Beograda.

2. Od kada slušaš Jelenu?
- Jelenu slušam od detinjstva, tačnije od svoje 7.-8. godine.

3. Omiljena pesma Jelene Karleuše?
- Hm, ne znam sve su mi omiljene, možda "Savršen zločin", "Zar ne" i ''Ko ovu dramu režira''.

4. Postoji li neka koja ti se ne sviđa?
- Sve mi se sviđaju.

5. Postoji li nešto što JK treba da promeni u daljem radu?
- Mislim da bi Jelena trebala da pokuša graditi karijeru negde na zapadu.

6. Najlepši intervju i editorijal koji je uradila JK?
- Možda onaj za magazin ''Story'', izgleda fantastično.

7. Koji Jelenin koncert ti se više sviđa? U Areni ili na Ušću?
- Oba koncerta su nešto što se nikada više neće dogoditi na ovim prostorima, ali ako bih morao da izdvojim  to je koncert na Ušću. Bio sam tamo i zaista sam bio oduševljen.

8. Da li ti kao i JK podržavaš LGBT populaciju?
- Iako ne spadam LGBT populaciju , nemam ništa protiv njih. Smatram da svaki pojedinac ima pravo na svoju veru, seksualnu opredeljenost, itd. i da niko nema prava da ga omalovažava i ponižava zbog toga. Podržavam ih u potpunosti.

9. Poruka onima koji ne vole JK.
-  Smatram da samo neandertalaci i teletabisi mogu da je ne vole!

10. Zašto bi ljudi trebali da menjaju mišljenje o JK?
- Imao sam prilike da je vidim na koncertu u Areni, Ušću kao i u Delti kada je bila promocija albuma "DIVA". Žena prosto zrači nekom harizmom i pozitivnom energijom. Takođe mislim da su za njenu lošu reputaciju u ovoj zemlji najviše zaslužni mediji i žuta stampa. Lično smatram da 99.9 % onoga sto mediji plasiraju je apsolutna laž. Mislim da bi ljudi prvo trebali da upoznaju nekoga pa da tek onda sude o njemu!
Isto mislim da je žena samo iskrena i ništa više od toga!

11. Postavi neko pitanje za Jelenu na koje bi volio da ti odgovor.
- Nemam pitanja za Jelenu, jer je ona već dala odgovore na sva moja pitanja. Imam jedino želju da provedem sa njom jedan dan, da je malo bolje upoznam i da se družim sa njom. Možda i da razmislimo o nekoj saradnji (spotovi, koncerti, nastupi , editorijali ,a mozda i kao licni frizer JK...)

Нема коментара:

Постави коментар