четвртак, 9. јануар 2014.

Petar Miletić: Jelena je dvadeset svetlosnih godina ispred svih!!

Dragi fanovi, predstavljamo vam treci intervju koji smo napravili sa Petrom Miletićem. Nadamo se da će vam se svideti kao i prethodna dva koja su imala zavidan broj pregleda!


1. Kao fan JK napiši nekoliko rečenica o sebi.
- Ja sam Petar Miletić. Dolazim iz Banja Luke. Imam 15 godina. Veliki sam fan Jelene Karleuše i moj životni san je da je upoznam.

2. Od kada slušaš Jelenu Karleušu?
- Jelenu Karleušu gotivim od malena, tačnije od 2005.godine, a njen fan sam postao 2008. godine po izlasku albuma “Revolution”.

3. Omiljena pesma Jelene Karleuše?
- Pa ima ih dosta, ali izdvojiću pesme “Manijak” i “Insomnia”.

4. Postoji li neka koja ti se ne sviđa?
- Ne postoji Jecina pesma koja mi se ne sviđa.

5. Postoji li nešto što JK treba da promeni u daljem radu?
- Ne, ona to radi savršeno dobro. Dopada mi se to što odskače od šablona i dovodi svet u Srbiju. Da se razumemo, koncerti kakve je ona imala u Areni i na Ušću neće se videti još dugo na našim prostorima (do 2015. godine hehe).

6. Postoji li neka pesma Jelene Karleuše koja može da te opiše?
- Naravno. To je pesma ”Ko ovu dramu režira”, zato što se kroz tekst te pesme prožima čak i moj život.

7. Koji Jelenin koncert ti se više svideo? U Areni ili na Ušću?
- Prisustvovao sam oba koncerta, ali naravno da mi se više svideo koncert na Ušću zato što je bina bila ogromna, tehnika predobra, a specijalni efekti očaravajući. Kroz godine i Jelenini koncerti se razvijajaju.

8. Da li mislis da je JK dobar uzor mladima? Zašto?
- Jelena je dobar uzor mladima, jer je pokazala da trebaš da budeš svoj, imaš pravo da budeš različit, da budeš borac i da guraš dalje kroz trnje života.

9. Po čemu se Jelena razlikuje od ostalih?
- Jelena je dvadeset svetlosnih godina ispred svih pevača i pevačica sa Balkana. Razlikuje se u mnogo čemu, po stilu oblačenja, po marketingu u kojem je najbolja na prostoru Balkana, koncertima itd.

10. Zašto bi ljudi trebali da menjaju mišljenje o JK?
- Zato što gube najveću dragocenost Balkana. Ona je dragi kamen, a oni je lome. Nije uredu, trebaju da je vole, a ako je ne vole bar da je podržavaju i poštuju.

11. Najdraži spot koji je snimila?
- Najdraži spot mi je za pesmu ''So'' (svetski spot koji ide uz ovu svetsku pesmu).

12. Postavi neko pitanje za Jelenu na koje bi volio da ti odgovori.
- Da li ćeš izdati DVD sa VIVA LA DIVA koncerta?! (Trebaš da ga izdaš, da srpski narod vidi ko je jedina DIVA.)
Kada ćeš nastupiti u Banjaluci? Ovde ima puuno fanova koji te vole.

Нема коментара:

Постави коментар