понедељак, 6. јануар 2014.

Ognjen Kutanjac: Jelenu trebaju ljudi poštovati zbog svega što radi!

Dragi fanovi, nakon što smo objavili prvi intervju pokazalo se da je to zaista privuklo vašu pažnju i pozitivne kritike. Zbog toga smo odlučili da objavimo još jedan u ovako kratkom roku. Nadamo se da će vam se i ovaj svideti kao prethodni.


U ovom intervju-u svoje mišljenje nam je otkrio Ognjen Kutanjac, veliki fan JK, iz Bosne i Hercegovine.

1. Kao fan JK napiši nekoliko rečenica o sebi.
- Ja sam veoma kreativna, društvena i pozitivna osoba. Podržavam, volim i cijenim sve ono što je drugačije, originalno i nesvakidašnje, sve ono što se ne stapa sa standardom i razlikuje se od njega. Bavim se plesom već 7 godina, volim muziku, provod i opuštanje uz dobar film. Ove godine ću uspješno završiti srednju Medicinsku školu i nadam se upisati Medicinski fakultet.

2. Od kada slusaš JK?
Nisam od onih koji će reći oduvijek je slušam, jer je to prosto nemoguće. Jelena je započela svoju karijeru prije mog rođenja tako da je razlog zašto je ne slušam od prvog albuma jasan. Postao sam njen fan kada je 2005-e godine izašao album "Magija". Tada sam počeo da je slušam i pratim njen rad i to ludilo me drži i dan danas.

3. Omiljena pesma Jelene Karleuše?
Postoji više meni dragih pjesama, ali jednu bih posebno izdvojio. To je divna balada "Ko ovu dramu režira". Kada čujem tu pjesmu u meni se probudi neki poseban i neopisiv osjećaj. Kroz tu pjesmu mnogo toga je rečeno, ali samo oni pravi ljudi mogu da zaključe šta.

4. Postoji li neka koja ti se ne sviđa?
Jako teško pitanje... Bilo bi glupo da kažem ne postoji, jer ko to kaže sigurno ne govori istinu. Iako jako volim Jelenu izdvojio bih pjesmu "Ogledalce" sa početka karijere koju baš i ne volim da slušam, kao i pjesmu "Oro osmoro".

5. Postoji li nešto što Jelena treba da promeni u daljem radu?
Mislim da jedna jedina stvar Jelenu košta u karijeri, a to je osuđivanje drugih, a veličanje sebe. Ne kažem da to stalno radi, ali ponekad stvarno pretjera, a sve ostalo je i više nego odlično.

6. Najlepši intervju i editorijal koji je uradila JK?
Po mom mišljenju to je novogodišnji editorijal za magazin "Story" 2013 godine i editiorijal za album DIVA 2012 također za "Story".

7. Koji Jelenin koncert ti se više sviđa? Arena ili Ušće?
Meni se iskreno više dopao koncert u Areni zbog svih onih efekata, koreografija, atmosfere, mada je i koncert na Ušću bez obzira na sve negativne komentare koje je pokupio bio fantastičan.

8. Da li ti kao i JK podržavaš LGBT populaciju?
Ne mogu reći niti da niti ne, mišljenja sam da svako ima pravo na svoj život i da niko to pravo ne smije da mu uskrati. 

9. Poruka onima koji ne vole JK. 
Ako je već ne volite, nemojte stalno da pišete na njenoj Facebook stranici ili Twiter nalogu i iznosite svoje negativno mišljenje, a onda pričate kako fanovi Jelene Karleuše vrijeđaju vaše pjevačice. Ja ako nekoga ne volim, nemam šta da tražim na njenom ili njegovom Facebooku, Twiteru, Youtube channelu ili ko zna čemu još. Toliko!

10. Zašto bi ljudi trebali da menjaju mišljenje o JK?
 Nikome ništa ne mogu da naredim, svao ima svoj lični stav,razmišljanja i odluke, ne može se postati nečiji fan preko noći,jer ljubav se ne pokazuje kupovinom CD-a, tetovažama, rezanjem vena, ljubav se nosi u srcu. Ne kažem da ljudi moraju obožavati JK kao mi njeni fanovi, ali sa sigurnošću mogu da kažem da se ona mora poštovati zbog svega što radi. Izumimo njene pjesme, oblačenje,izjave, dovoljno je samo da progovori da se vidi koliko je pametna, iskrena i dobra osoba, a to malo ko vidi.

11. Postavi neko pitanje za Jelenu na koje bi volio da ti odgovori.
Na mnoga pitanja je ona već dala odgovor, ali mene zanima recimo, odakle crpi svu snagu za borbu protiv malograđanštine? Sa poslovnog aspekta, zašto mnoga obećanja data fanovima nije ispunila? Ne napadam je, razumijem je, samo me zanima odgovor.
Hvala vam što ste mi dali mogućnost da iznesem svoje mišljenje!

A mi se zahvaljujemo Ognjenu kao i fan stranicama koje nam daju podršku!
https://www.facebook.com/AMeniSeJebeZaSveZivoNapisiteTo
https://www.facebook.com/JK.ponosRS

Нема коментара:

Постави коментар